Letovanje Zimovanje Banje
Školski program Putovanja Extra ponuda
Prevoz Rezervacije Vize
Najčešće postavljana pitanja

prijava na mailing listu

Knjiga utisaka
Statistika:
Broj poseta: 8025901
Broj pregledanih stranica:33165157
Broj korisnika trenutno na sajtu: 3

skype:
 koronasmed

korona.tours

Najcesca postavljana pitanja

  Da li radite individualne vize?

Ne. Agencija Korona  tours obezbediće neophodnu dokumentaciju o rezervaciji i prevozu ukoliko je stranka u potrebi da izvadi individualnu vizu. Stranka sama aplicira Ambasadi.

 Šta ako ne dobijem vizu?

Agencija ne snosi odgovornost za nedobijanje vize i u takvim slučajevima može se primeniti član o otkazu putovanja.
Avio karta na čarter programu je u fiksnom zakupu i spada u pričinjeni trošak ako Agencija ili sama stranka ne nadju zamenu.

 Da li mi treba medjunarodno zdravstveno osiguranje?

Jedan od neophodnih uslova za dobijanje šengen vize je posedovanje medjunarodnog zdravstvenog osiguranja. Kada su u pitanju grupni polasci Agencija će obezbediti povoljniju tarifu na osnovu grupe. Gost nije u obavezi da prihvati ponudjeno osiguranje. Ako želi potrebno je da Agenciji dostavi primerak svog individualnog osiguranja koje će Agencija priložiti uz grupnu polisu.

Poželjno je da svako ko putuje u inostranstvo ima međunarodno zdravstveno osiguranje radi pokrivanja eventualnih troškova. 

 Šta to znači 11 dana 10 noći?

Trajanje aranžmana broj dana-broj noćenja iskazano je kalendarskim datumom a ne časom polaska i povratka. Putnik nema pravo na povraćaj novca kada su u pitanju kasno večernji polasci ako je iskorišćen broj noćenja iz programa putovanja.

 Hotel ne odgovara kategorizaciji?

Ponudjeni hoteli, apartmani i drugi objekti u programu opisani su prema službenoj kategorizaciji domicilne zemlje a kategorizacija je izvršena od nacionalne institucije zemlje u koju stranka putuje i ista se može razlikovati od kategorizacije propisane u Srbiji.

 Šta ako mi se ne dopadne soba?

Raspored soba odredjuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa odredjenim karakteristikama prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

 Šta ako mi ukradu stvari u sobi?

Hoteli ne garantuju bezbednost stvari ostavljenih u sobi mimo fizičkog obezbedjenja. U tu svrhu savetuje se korišćenje sefova. Preporučuje se putniku da se brižljivo stara o svom novcu, putnim ispravama jer Agencija ne odgovara za bezbednost istih.

 Da li imam vodiča?

Na čarter destinacijama se nalaze predstavnici Agencije. Ukoliko Agencija nema lično svog predstavnika obezbedice predstavnika druge Agencije koji će se staviti na raspolaganje klijentu. U toku avio-leta nema predstavnika u avionu.
 Ukoliko se izvrši uplata aranžmana nekog od stranih turoperatera poput DERTOUR ili TUI tamo će vas sačekati njihov predstavnik koji je zadužen za brigu o gostima.

Usluge predstavnika agencije, predvidjene programom ne podrazumevaju celodnevno prisustvo u hotelu već kontakt i pomoć putnicima po unapred zakazanom rasporedu, pomoć prilikom izleta, iznajmljivanja automobila i sl. te se razlikuje od turističkog  putovanja gde je angažovan vodič.

 Šta obuhvata paket aranžman?

Paket aranžman obuhvata više segmenata organizacije putovanja. Najčešće su obuhvaćeni prevoz, smeštaj i transferi. U paket mogu biti ukalkulisani i drugi troškovi poput aerodromskih taksi i sl. ali ako nisu moraju se posebno iskazati u programu putovanja.

 Da li agencija obezbedjuje vize?

Agencija samo posreduje u procesu predaje dokumentacije za vizu za programe koje radi. Tamo gde je neophodno lično prisustvo agencija obezbedjuje neophodnu dokumentaciju, a ako ambasada ne zahteva lično prisustvo stranke Agencija će odneti  Vašu dokumentaciju u Vaše ime.

 Šta ako odustanem od putovanja?

U tom slučaju važe pravila o zadržavanju odredjenog procenta koji je propisan Opštim Uslovima Putovanja Agencije  ili Posebnim Uslovima u slučaju pojedinih programa.

 Da li mogu da rezervisem samo hotel ili samo prevoz?

Naravno. Kod nas možete izvršiti rezervaciju i uplatu pojedinačnog segmenta putovanja ukoliko postoji mogućnost rezervacije.  U tom slučaju  je pojedinacni segment nešto skuplju nego kada je u paket aranžmanu.

 Koji kurs primenjujete i da li primate eure?

Naplata aranžmana je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke na dan uplate aranžmana.

 Šta ako hotel ne odgovara slici?

Hotel ili sobu čije je slike putnik video u katalogu ili web sajtu mogu se razlikovati od realne situacije usled renoviranja-starosti hotela, fotografije i za isto agencija ne odgovara.
Vecinu objekata koje nudi agencija neko od zaposlenih službenika je video te gostu može preneti svoje lične utiske ali ne može da garantuje da će se mesto i hotel dopasti i samom putniku te zato sugerisemo da se o istom raspitate kod svojih prijatelja ili putem časopisa, interneta...

 Kada izlazim iz sobe poslednjeg dana?

Medjunarodni "chek in" je posle 13h, a "chek out" do 12. Hotel može propisati i drugačije termine. Produžetak boravka u sobama moguć je isključivo u saradnji sa recepcijom hotela. Ako postoji interesovanje neophodno je da se lično putnik obrati recepciji, a recepcija će mu odgovoriti potvrdno shodno slobodnim kapacitetima. Ta usluga naplaćuje se na licu mesta po tarifi propisanoj od strane hotela.

ČESTA PITANJA ZA  AVIONSKI  SAOBRAĆAJ 

Na koje sve načine mogu platiti svoju kartu?
Vašu kartu možete da platite gotovim novcem, kreditnom karticom ili virmanom (ako kartu kupujete preko firme).

Da li su aerodromske takse uključene u cenu moje karte?
Nažalost, ne uvek. Na nekim aerodromima će od Vas zahtevati da na licu mesta platite taksu. Poželjno je da se prilikom rezervacije ili kupovine karte informišete na koji način se na početnom i odredišnom aerodromu vašeg leta plaća aerodromska taksa, odnosno da li je ušla u cenu karte ili nije.

Izgubio sam kartu. Šta da radim?
Potrebno je da se odmah obratite najbližem lokalnom predstavništvu "AVIO KOMPANIJE"-a, gde ćete popuniti Izjavu o izgubljenom dokumentu i gde će se sačiniti Zapisnik o načinu na koji je karta izgubljena. Vi ćete kupiti novu kartu, a stara će se oglasiti nevažećom. Kada prođe 6 meseci od isteka važnosti karte, a izgubljena karta se nigde ne realizuje, Vi ćete novac kojim ste ponovo kupili kartu, dobiti nazad. Ako nemate dovoljno novca za kupovinu nove karte, "AVIO KOMPANIJE" će Vam omogućiti da za 100 USD dobijete novu kartu (za sve kategorije putnika pa i decu do 2 godine važi ova tarifa). U ovom slučaju nećete imati pravo na povraćaj novca za izgubljenu kartu, ni kada prođe 6 meseci, od isteka njene važnosti.

Da li mogu da pregledam Red letenja i raspoložive cene bez pravljenja rezervacije?
Možete neobavezno da pregledate Red letenja i tarife, što će predstavl"AVIO KOMPANIJE"i prvi korak u upoznavanju naše ponude, a uključićete se u rezervacioni sistem, tek kada se odlučite da napravite rezervaciju.

Koliko vremena unapred ja mogu rezervisati moj let?
Možete da rezervišete let oko 300 dana unapred.

Da li je neophodno da potvrdim i proverim moju rezervaciju nekoliko dana pred let?
Neophodno je da 24 sata pred let ponovo potvrdite i proverite svoju rezervaciju, da bi bili potpuno sigurni, pošto do promena ipak dolazi iz različitih razloga, naročito ako je prošao duži vremenski period od pravljenja rezervacije.

Koliko košta storniranje rezervacije?
Poželjno je da se, prilikom rezervacije i kupovine karte, informišete o uslovima prevoza, gde su i uslovi za storniranje rezervacije na kupljenu kartu. Storniranje rezervacije, bez kupovine karte ne povlači nikakve penale. Mi ćemo zadržati naše pravo da storniramo Vašu rezervaciju, ako Vi niste u mogućnosti da kupite kartu u dogovorenom roku, da bi je dali nekom drugom ko čeka na nju.

Da li mogu dobiti određeno sedište kad rezervišem kartu?
Možete dobiti određeno sedište koje želite, ali ne kada rezervišete kartu, već ćete to zahtevati kad budete čekirali prtljag.

Ako je otkazan moj let, kakva je procedura da zahtevam povraćaj novca?
Prvo ćete kontaktirati Službu rezervacija "AVIO KOMPANIJE"-a ili lokalno predstavništvo "AVIO KOMPANIJE"-a gde ste kupili kartu i po određenoj proceduri dobićete novac nazad. 

Magla na aerodromu, nevreme, avioni ne lete...?
Kada su meteorološki uslovi razlog otkazivanja letova (magla, nevreme...) dužni ste da sačekate na aerodromu da se i zvanično objavi da je avion otkazan. Zatim odlazite do šaltera avio kompanije na aerodromu koji će u tim situacijama raditi povećanim kapacitetom i svim putnicima obezbediti prevoz do krajnje destinacije. Ukoliko nema mesta na letovima koji nisu otkazani, putnici se prebaciju za sledeći dan. Ukoliko putnici nisu iz okoline grada, kompanija im obezbeđuje smeštaj u nekom od gradskih hotela gde se nalazi aerodrom sa koga su trebali da polete. 

Šta ako odustanem od putovanja?
Avio prevoz- Avio kompanija određuje uslove za kupljenu avio kartu, koje smo dužni da vam saopštimo pre kupovine. U svakom slučaju se mogu refundirati aerodromske takse. Aranžmani i hotelski smeštaj- po opštim uslovima putovanja agencije KORONA Tours

Šta podrazumeva pojam viša sila u avio industriji
Ukoliko je neka situacija proglašena višom silom, znači da avio kompanija nije mogla da utiče na to da do nje ne dođe. U takvim slučajevima avio kompanije donose posebna pravila kojima se rukovode svi zaposleni u avio industriji. Primer više sile je nedavna erupcija vulkana na Islandu kojom je bio paralisan avio saobraćaj u Evropi. Avio kompanije su donekle izašle u susret putnicima i besplatno menjale karte, ali ti uslovi često nisu bili po volji putnika. Najgore je bilo putnicima koji su se zadesili u putu. Oni su morali da plaćaju skupe hotele, ili nalaze alternativne načine da se prevezu do kuće. Svi ti troškovi su padali na teret putnika, a samim proglašenjem više sile avio kompanije više nisu imale finansijske obaveze prema putnicima.

Koliko sati pre leta treba da budem na aerodromu?
Check in se zatvara 30 minuta pre leta na skoro svim letovima. Preporuka je da se u Beogradu dođe na check in najmanje 1 sat pre leta a najviše 2 sata pre leta da bi se na vreme čekirala karta i prtljag, prošla carinska i pasoška kontrola i na vreme stiglo do ulaza u avion (gate). Kada se putuje prema Beogradu, kontrole pre ulaska u avion su dugotrajne i može lako da se dogodi da avion odleti a putnici posle imaju velikih problema i troškova. Da bi se to izbeglo neophodno je da se 2 sata pre leta bude u redu za čekiranje na skoro svim međunarodnim aerodromima u Svetu.

Koliko najkasnije pre polaska mog leta mogu da se pojavim d čekiram svoj prtljag?
Zadnji momenat kada ćete moći da čekirate svoj prtljag i obavite sve formalnosti pre ulaska u avion je 30 minuta pre polaska vašeg leta. Posle tog vremena šalter se zatvara kao i vaš let i više nema mogućnosti ulaska, da bi avion mogao da poleti na vreme.

Da li mogu da čekiram svoj prtljag do krajnje destinacije?
Da, prtljag možete da čekirate do krajnje destinacije, bez obzira na promene aviona i prevozioca na ruti, ukoliko je to dogovoreno između prevozilaca i ukoliko ne pravite stopover duži od 24 časa.

Kakva su ograničenja za prtljag koji predajem?
Dozvoljena težina prtljaga koji se predaje i prevozi besplatno je:
- 30 kg za prevoz u poslovnoj klasi,
- 20 kg za prevoz u ekonomskoj klasi,
- 10 kg za decu do 2 godine (infante).

Šta biva ako moj prtljag prelazi dozvoljenu težinu?
Ako Vaš prtljag prelazi dozvoljenu težinu, svaki kilogram preko toga tretiraće se kao višak prtljaga i on se plaća direktno na šalteru za čekiranje prema određenom cenovniku po kilogramu. Detaljnije informacije možete dobiti u najbližem lokalnom predstavništvu "AVIO KOMPANIJA"-a.

Ručni prtljag

Kakva su ograničenja za ručni prtljag koji se unosi u kabinu?
Možete uneti jednu torbu po osobi, težine do 10 kilograma. Maksimalna dimenzija (dužina + širina + visina) može biti do 115 cm.

Mogu li uneti muzičke instrumente u kabinu?
Muzičke instrumente koje možete bez problema držati u krilu, možete uneti u kabinu. U kabinu možete uneti i veće muzičke instrumente (čiji obim ne prelazi okvire vrata), kao i izuzetno skupe manje muzičke instrumente, ali oni moraju biti upakovani u kutije, moraju se unapred najaviti, dobiti saglasnost o prevozu i za njih rezervisati posebno sedište. Instrumenti ne smeju sadržati nikakvu opasnu materiju ili artikal koji se ne sme unositi u avion.

Da li mogu mog kućnog ljubimca uneti u kabinu sa mnom?
Možete. Da bi obezbedili svoju, i sigurnost drugih putnika, potrebno je da najavite i rezervišete prevoz Vašeg ljubimca (kuce, mace, ptice i ostale sitne kućne ljubimce) u lokalnom "AVIO KOMPANIJA" predstavništvu uz potrebnu dokumentaciju i zdravstvenu potvrdu za Vašeg ljubimca. Vaš ljubimac ne može imati više od 10 kilograma zajedno sa kavezom (korpom) koju ste mu po propisima obezbedili, a njihova težina se naplaćuje kao višak prtljaga po važećoj tarifi.

Koje životinje se ne mogu uneti u kabinu?
Sve životinje koje su teže od 10 kilograma, koje nemaju kavez (korpu), nisu prijavljene na carini i nemaju potrebna dokumenta.

Da li mogu da koristim moj CD plejer, mobilni telefon i Laptop u kabini?
Prevoz elektronske opreme je dozvoljen u kabini, ali te aparate ne možete koristiti u kabini, radi Vaše sigurnosti i sigurnosti drugih putnika, jer ometaju elektronsko navođenje aviona.

Mogu li uneti kolica za bebu u kabinu kao ručni prtljag?
Možete uneti samo kolica koja se sklapaju.

Koje stvari se ne mogu prevoziti avionom, ni u ručnom, ni u predatom prtljagu?
Da ne bi doveli u opasnost sebe i druge putnike u avionu, u avion se ne smeju unositi:
- lako zapaljive i eksplozivne materije i gasove,
- municija,
- zapaljive tečnosti i kiseline,
- šibice u većim količinama,
- otrovne, infektivne i radioaktivne predmete i materije. 

Da li mi je potrebna tranzitna viza...
Putnici koji usput presedaju na putu ka svojoj destinaciji su u obavezi da se unapred informišu o viznom režimu obe zemlje. Tranzitna viza za putovanje preko zemalja Šengen zone nije potrebna, ali na primer za Veliku Britaniju je potrebna, osim u slučajevima kada putujete u Ameriku, Kanadu ili Australiju i posedujete vize ili dokumenta za krajnju destinaciju. 

Da li moji rođaci mogu da plate avio karte iz inostranstva?
Da, agencija KORONA travel ima otvoren devizni račun u poslovnoj banci preko koga veoma lako i brzo stižu uplate iz inostranstva uz minimum troskova.

Šta da radim ako se moj prtljag izgubi?
Ukoliko prtljag ne stigne vašim letom, u obavezi ste da to prijavite na šalteru lost&found na aerodromu gde ste sleteli. Uz uobičajen opis prtljaga potrebno je da priložite nalepnicu (TAG) na kojoj piše broj prtljaga i brojevi letova, kao i adresu na koju želite da vaš prtljag bude dostavljen. Po obavljenoj potrazi, prtljag se locira i šalje prvim letom nazad i dalje kurirskom službom do adrese koju ste naveli u prijavi. Po najnovijoj konvenciji o prevozu prtljaga kompanije su u obavezi da vas obeštete sa maksimum 20 USD po kilogramu prtljaga ukoliko se on trajno izgubi. Zato vodite računa da ne stavljate vredne stvari u bagažnik već ih nosite sa sobom u kabinu i izbegnete ovakve situacije.

Želim da promenim rezervaciju...
Od kupovine karte u agenciji JUMBO travel do povratka sa puta možete da nam se obratite za promenu vaše rezervacije. To će vam biti mnogo lakše nego da se sporazumete sa službenicima avio kompanija u inostranstvu. Promena rezervacija se naplaćuje po uslovima tarifa i svaku promenu karte naplaćujemo u Beogradu, što vam omogućuje da skratite proceduru na aerodromu pre poletanja.